13 January 2009

TRELAAAAAAAAAAAA

Όταν τελειώσει το σχολείο
Θα το κάψω το βιβλίο
Και θα πάω παραλία
Θα γυρνάω κατά τη μία
Η μαμά μου θα φωνάζει
Όμως εμένα δεν με νοιάζει
Το καλοκαίρι είναι ωραία
Γιατί έχω εσένα για παρέα
Το καλοκαίρι είναι γαμάτο
Πίνοντας freddo biscolado
Κάθε βδομάδα χαρτζιλίκι
Μόνο για τσιγαριλίκι
Κ' είμαι μέσα στη μαστούρα
Αχ και να'χα δύο πούρα
Κι ο γέρος πάλι θα φωνάζει
Όμως εμένα δεν με νοιάζει
Το καλοκαίρι είναι ωραία
Γιατί έχω εσένα για παρέα
Το καλοκαίρι είναι γαμάτο
Πίνοντας freddo biscolado
To καλοκαίρι έχει τελείωσει
Ποιός θα 'ρθει τώρα να με σώσει
Μες στου σχολείου τα ντουβάρια
Κάνω παρέα μα ντουγάνια
Στο διάολο και η φυσική
Εγώ γουστάρω την Κική
Το καλοκαίρι είναι ωραία
Γιατί έχω εσένα για παρέα
Το καλοκαίρι είναι γαμάτο
Πίνοντας freddo biscolado
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

candy-candy/ maya the bee

No comments: