11 September 2009

Η Τελευταία Πρώτη Μέρα! :-)

Επειδή ο τίτλος δεν είναι κ από τους πιο σίγουρους που έχω γράψει σε αυτό εδώ το blog, καλύτερα θα ήταν να το διευκρινίσω λίγο. Η τελευταία μας ανάρτηση έγινε με το που τελείωσαν τα σχολεία. Σας ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι και αποχωρήσαμε ησύχως! Και να που τώρα επιστρέψαμε για να σας ανακοινώσουμε τα πιο ζουμερά νέα της τελευταίας πρώτης μέρας της σχολικής μας ζωης(κατά την Εύη πάντα!) Βαριέμαι να μπω σε λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή, άσε που έχω να διαβάσω και ιστορία! Τα νέα του καλοκαιριού είναι αυτο που λέμε.....ΤΑ ΝΕΑ!!!! Με ένα live των Landfill of Dreams, δυο πάρτυ-έκπληξη ένα στη Φωτεινή και ένα στην Εύα και μερικές τρελές συναντήσεις του Toy Story κλείνει το ιστορικό του καλοκαιριού μας! Βέβαια ποιός μπορεί να ξεχάσει την κυκλοφορία του album των ΘΕΩΝ Looming Titties!!!Και φυσικά, το αναπάντεχο,πιστεύω, γεγονός ολόκληρης της χρονιάς είναι-κ με διαφορά-ότι κ εγώ κ η Φωτεινή ξεκινήσαμε φροντιστήριο! Ποιός να το πιστέψει ότι τελικά το κάναμε κ αυτό! Δεν θέλω να περιαυτολογώ είναι η αλήθεια αλλά είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να γράψω που θα μου πάρει ώρες!... Τα τμηματα στο σχολείο έγιναν σκατά! Πάλι μόνη μου είμαι αλλά με βλέπω απο Δευτέρα να αλλάζω τμήμα! Πάντως η μέρα είχε κ γέλιο! Μόνο τον παπά να φέρεις σαν παράδειγμα έχεις τελειώσει! Ένας παπάς άλλο να σου λέω κ άλλο να βλέπεις! Αφού με έπιασε κράμπα απο το γέλιο! Κ αυτός ο Στέλιος γλώσσα δεν έβαλε μέσα! Δεν είναι λίγα, αλλά δεν είναι κ πολλά. Είναι απλά η εισαγωγή για αυτήν την τελευταία τάξη του ενιαίου λυκείου! Δεν ξέρω κατά πόσο θα προλαβαίνω να γράφω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τα μάθετε όλα! Καλή χρονιά λοιπόν και ας μην παέι τίποτα χαμένο! ;-) ;-) ;-)

Sailor Moon(μαθήτρια τρίτης λυκείου!)

No comments: