2 December 2009

είναι και πάλι τόσα αυτά που θέλω να πω. έχω σιχαθεί την λογοκρισία. έτσι εκφράζομαι και άμα προσβάλεσαι τι να σου κάνω, λυπάμαι αλλά χέστηκα. λυπάμαι πραγματικά γιατί είσαι στενόμυαλος, λυπάμαι γιατί δεν σκέφτεσαι όπως εγώ και γι' αυτό δεν δέχεσαι αυτά που λέω εγώ. από εδώ όμως σε χαιρετώ και δεν σου αφιερώνω άλλες γραμμές! (σε αυτό το κείμενο γιατί τα καλύτερα έπονται... xD)


μου τη δίνει που τρία χρόνια τώρα δε σε βγάζω από το μυαλό μου, μου τη δίνει που τρία χρόνια τώρα έχεις καταντήσει να την δίνεις και στις φίλες μου, μου την δίνει που ξέρω ότι έχω ακόμα μερικούς μήνες να σε σκέφτομαι άσκοπα, μου τη δίνει που μου την δίνεις, μου την δίνει που γαμώτο τρία χρόνια τώρα γίνεσαι όλο και πιο μανουλομάνουλο, μου τη δίνει που τρία χρόνια τώρα ξέρω ότι ξέρεις αλλά δεν κάνεις τίποτα, μου την δίνει που μου την δίνει καθετί πάνω σου κι όμως δεν μπορώ να σταματήσω να μου την δίνεις. είσαι μαλάκας, μου την δίνεις και σε σκέφτομαι!!... φτου.


είναι πολλά αυτά που θέλω να πω (σχήμα κύκλου στη λογοτεχνία) αλλά ό,τι και να γράψω δεν θα βγάζει νόημα οπότε δεν μπαίνω στον κόπο. άντε γεια!


όχι ότι ξαλάφρωσα τώρα που έγραψα τις αρλούμπες μου αλλά νταξ'...


bb
Candy Candy

No comments: