8 December 2009



Είμαι στο λεωφορείο. Συγκεκριμένα στο 26. Πηγαίνω στη Φωτεινή. Γυρίζω από την πρόβα των lod. Και εδώ τσιρίζουμε!!! Πήρα τη δόση μου και τους παράτησα. Αχ, θα αρχίσω πάλι τα πω, πω και δεν θα σταματάω. Τι να πρωτοπώ; ότι μου έλειψαν πολύ και δεν σταμάτησα να γελάω; Ότι χάρηκαν που με είδαν; Ότι θυμήθηκαν ακόμα και τη γιορτή μου;! Πέρασα υπέροχα!..... Συνειδητοποίησα σήμερα το πόσο γρήγορα ,μπορεί να ωριμάσει κάποιος. Έπαθα την πλάκα μου! Από τον Λευτέρη(ήδη κάπως πιο ώριμο) μέχρι το Νίκο(ήδη κάπως πιο αφηρημένο). Απλά φοβερά! Είναι…είναι…είναι… γαμώτο,  πάλι δεν βρίσκω λόγια να τους περιγράψω!             
Παρ’ όλο που παίζουν αρκετά πιο καλά, για να βγουν live δεν λέει ακόμα. Χάνουν σε κάποια σημεία…
   Ο Τάκης ήταν αυτός που με εξέπληξε πραγματικά. Το έχει πάρει τόσο ζεστά το θέμα, που μίλαγε πόση ώρα για το πώς πρέπει να βγει το κομμάτι και ότι δεν γίνεται να πάνε σε αυτήν την κατάσταση σε live. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Αφού στο τέλος χειροκρότησα κιόλας. Αν και μόνη αυτή τη φορά, νομίζω ότι το χρέος μου σαν groopy το έκανα. Το τι είπαμε και το τι έκαναν δεν λέγεται(όπως κάθε φορά άλλωστε). Αφού τους είπα να βγάλουν τις ατάκες τους σε βιβλίο και ενθουσιάστηκαν. Θα γίνει μάλιστα και ταινία όπως το Πράσινο Μίλι. Και τότε θα βρει δουλειά και ο Γιώργος!
                             ‘πότε θα φάμε ρε μαλάκες; Πείνασα!’
Η φράση κλειδί, ίσως, για να καταλάβεις ποιος μιλάει. Μα ο Τάκης φυσικά! Είναι απίστευτος, πραγματικά υπέροχος. Πάχυνε βέβαια λίγο, πράγμα που(δεν ξέρω γιατί) δεν τόλμησα να πω μπροστά του είναι η αλήθεια! Αλλά ψήλωσε!!!!!. Και τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν είναι ότι μοιάζει τόσο με 25αρης. Απλά είναι πλέον φοι τη της  ! ο Νίκος από την άλλη αδυνάτισε  κ άλλο! Ήταν που ήταν μισός τώρα παράγινε το κακό! Απορώ, αυτό το παιδί τι τρώει; τις κορδέλες από τις βιντεοκασέτες; Ψήλωσε ΚΑΙ ο Γιώργος! Καλά για την δική του αλλαγή χρειάζομαι 2σέλιδο!! Ο μόνος ίσως που έμεινε ίδιος ήταν ο Λευτέρης. Πάλι καλά!
Σήμερα είχα εγώ την αποκλειστικότητα των lod. Εγώ και αυτοί οι 4! Όχι ότι τους είδα και πολύ.. πήρα και 2 αφίσες για το live στις 27.12.2009. Με το ζόρι βέβαια, αλλά τις πήρα! Τι σκατά groopy είμαι τέλος πάντων!  
Τελικά ναι!  Είναι σαν ναρκωτικό. Ποτέ δεν σου φτάνει μια δόση. Και εγώ θέλω την επόμενη δόση μου άμεσα!!!!!!!
                                                                                   I’m addicted to you…

No comments: