13 April 2010

ΜΠΑΜ!

Επρεπε να περιμένω ότι κάποια στιγμή θα έφτανα σε αυτό το σημείο. 'Ελα όμως που όπως πάντα ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά.Ξεκίνησα με την προυπόθεση ότι θα δεχτώ ότι και να γίνει αρκεί να παραμείνω ο εαυτός μου. Ισχύει ακόμα. Αλλά εγώ δεν άντεξα ψυχικά. Το να κάνεις φροντιστήριο στην τρίτη λυκείου είναι το καλύτερο, αλλίως δεν την βγάζεις καθαρή. Το να σου παίρνουν την ψυχή όμως μέχρι να τελειώσεις αυτή την κωλοτάξη είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί μέσα στη χρονιά. Είχα σκοπό να σταματήσω την επόμενη βδομάδα.Έτσι κ αλλιώς η ύλη τελείωσε πρίν ένα μήνα. Μου αρκεί να διαβάσω όποτε θέλω εγώ.!Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου υποβάλλει τι θα κάνω στη ζωή μου και ειδικά κάποιος που με γνωρίζει (φατσικά πάντα) μόνο κάτι μήνες. Δεν τα πάω τα φροντιστήρια. Το είχα δηλώσει απο την αρχή. Δεν λέω η βοήθειά τους ήταν πολύτιμη, αλλά μέχρι εκεί. Παραπάνω δεν πάει!! Είναι δικαίωμά μου να μείνω να διαβάσω έναν ολόκληρο μήνα ΜΟΝΗ ΜΟΥ, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια. Και γιατί θα πρέπει να κάνω απουσίες απο το σχολείο( που μπορεί να μην έχω και πολλά περιθώρια) για να πηγαίνω φροντιστήριο;;; Επειδή το λένε όλοι; Όλα τα πλέον ρομποτάκια δηλαδή!     Έχω πλήρη επίγνωση του τι γράφω αυτή τη στιγμή και σε καμία περίπτωση δεν κατακρίνω τις επιλογές του καθένα. Όμως έτσι ακριβώς δεν θέλω να κρίνονται ή, καλύτερα, να κατακρίνονται οι δικές μου προσωπικές επιλογές.Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει και τα γράφω όλα αυτά. Κουράστηκα ίσως πολύ και το σκοινί δεν μπορεί να τεντώσει άλλο. Με εκνευρίζει που συνομήλικοί μου αντιδρούν παθητικά σε οτιδήποτε συμβαίνει γύρω τους. Έχουν μπει στο καλούπι της κοινωνίας που διαμορφώθηκε ειδικά για τους ''νεοσύλλεκτους'' και παραμένουν στην αδράνεια. Η δικιά μου ζωή δεν είναι έτσι και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να την κάνει ό,τι θέλει. Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται πολύ κατά του συστήματος και ότι τα λέω εξαιτίας της ηλικίας ή ακόμα και ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει γύρω μου. Αυτή όμως είναι η δική μου πραγματικότητα. Απο τη στιγμή που ισχύουν όλα αυτά για κάποιον δεν είδα να ενοχλείται κανείς. Δεν αντιδρούν πλέον ούτε σε αυτό που τους φαίνεται έστω αντιαισθητικό! Είχα νεύρα όταν ξεκίνησα να γράφω. Τώρα είμαι πιο ήρεμη. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω....

Sailor Moon

No comments: